Stackars mig..fast nääeeee

Åh, nyss skulle jag ta mig en mumsig rostmacka men så upptäcker jag att det är slut!!!! PANIK UTBRYTER! Lugnar ner mig och tänker att en knäckemacka skulle sitta fint det med, iaf med ost och smör. Men dom va oxå slut! Så frågar jag mor om det finns nån ost, nä den va tydligen oxå slut (trodde vi) men så fanns det en, MEN JAG HADE JU INGET O LÄGGA OSTEN PÅ! Så jag tänker: äsch jag tar lite te ist. KLART SOM KORVSPAD MITT FAVORIT-TE VA SLUT!? O herregud, vid det här lagret var jag måttligt förbaskad.. äsch tänkte jag, mjölk går väl oxå..MEN NEHE DÅ VA DET BARA ETT HALVT PAKET KVAR (och det skulle vara till frukosten) så jag blev utan...
Men så hitta jag ett nytt paket med frukt-te så nu står det i miccron..TUFFT LÄGE! :O

Och huuuuuuuur kan jag tänka såhär när folket i Haiti svälter? Omg jag är okänslig:( hahah


TITTA VAD GOTT! (Cazandras lillsyrras favorit flingor, muumsssss!)

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a):D

2010-01-28 @ 19:42:39
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0