Plugggg..

Tjännnnnaaa!!
Idag måste jag pluggapluggaplugga..no-prov på tisdag på 'människans kropp' ? Fattar inte hur jag ska klara det för det är fan 10000 sidor och läsa! Sen har jag 4 matteläxor, 1 spanska & 1 engelskaläxa att göra till nästa vecka, tjoho..

Men just nu städar jag rummet (eller jag letar efter min tv-dosa och då måste jag städa för jag vettefan vart jag lagt den!) 

Men det är svårt och inte vara glad ändå, CAZANDRA ÄR JU HEMMA! Åh vad hon är brun och fin! Kommer kanske bilder sen om jag hittar kamerasladden haha -.-




 En riktigt härlig bild på cazandra och kirsha! <3

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

bra olivia! Ja böckerna är bääst :D <3

2010-01-24 @ 11:45:28
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0