Musik & mobil timeee!

Oj nu är jag trött!
Bäst och lägga sig, men inte sova! Lyssna på musik är ett MÅSTE för mig på kvällarna. Annars kan jag inte sova. Eller kan kan jag väl, men nej! MUSIK SKA DET VARA!!!

Som de flesta kanske redan vet så är det mest Akon som spelas. Men det varierar väldigt mycket! Jag gillar artister som:
 Rihanna, Chris Brown, Usher, Lil Wayne, Kanye West, Justin Timberlake och Timberland! Finns såklart fler artister jag gillar men de är den här typen av musik som jag så gott som alltid lyssnar på!

Imorgon ska jag tipsa om en låt jag tycker mycket om, men nu stängs datan av och välkommen mobilen.
Adam Tensta gör också mktmkt bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0