Hemma och förkyld.

Nu börjar det faktiskt bli lite drygt och va förkyld! Spelade inte matchen men va med och kollade, vi vann med 6-2 över Nora! YES! Nästa helg äre DM-final mot Askersund oxå! TAGGAD!

När jag kom hem bakade jag kladdkaka, fan vad gott det var. Sen kollade jag på tv, mtv ofc! Super sweet 16, snobbJÄVLAR!!!!!!!!!!!!!! Blir missnöjda när de inte får 2 klänningar som kostar 15 000kr elr när det är fel märke på bilen, usch blir arg bara jag ser dom. Men kul och se ändå ju.

Sen dansade jag lite, fick väldigt ont i halsen efteråt. Inte bra inte bra..men var tvungen, så underbart.


Nu ska jag läsa lite läxor när jag ändå inte har nåt vettigare för mig, och antagligen är jag hemma ikv.
HÄÄJJDDÅÅÅÅÅÅ

(Har inga bilder på den stationära datan, orkar inte slå på min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0