31 januari

Ah, FIIN DAG SÖNDAG! ( säger dom inte så i harry potter 1? )


Vaknade av att morsan stack in huvudet: NYBAKTA SCONEEES!
Det va fan lite najs! Sen la jag mig igen och läste en asbra bok, sen gick jag upp och städa mitt rum, kollade på biggest loser, käka lunch och lyssnade på musik.

Jag vet inte riktigt vad som händer idag men på söndagar brukar det ofta va seeeegt..måste plugga oxå, har matteprov på tisdag :s jag fattar verkligen I-N-G-E-N-T-I-N-G! :(

Kände för lite bilder så varsegoda:


En bild från december. Kommer ihåg hur fint väder det va då :o

Den här bilden är typ från 08.

Tänk och spola tbx tiden tills då det här kortet togs. Jag skulle va överlycklig.

Oh hellloooo sweet's

I love.

Utan er-ingen mig!

Bilden är till cazandra & line, asså låt mig skratta. (ingen annan behöver fatta)

Hahaha, en rolig no lektion!

HAHAHAHAHA vad i helvete? Rasta tröja? Nä gud..

Olivia & Walltin humor <3

Åh vilken härlig dag! Kmr så ihåg, jag och caz skrattade åt "barbiesara & barbieemma"

Victor<3 En underbar dag där oxå, så jävla varmt!


SÅ nu får det nog räcka! Men guuud vad jag saknar sommaren..shit:(

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi oj andrea;D hon går ju i min klass (A)

2010-02-17 @ 17:47:36
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0