Mitt 2010.

Måste härma dig, cazandra..hope it's okey:) <3

2010 för mig började i skidbacken i Idre. Så satans kallt så det gör jag gärna inte om..
I slutet på januari kom också cazzie hem från thailand, brun som attan! Vissa ställen nästan lika brun som mig.
Då var det också partaj hos lajne! Jag har en tomat i munnen :DDDDD
Trevlig utflykt med klassen i det fina vintervädret (vem tappade vi bort här? HAHAHAH)
I början på februari fyllde emma år. Bilden är från hennes fest. Love you emsi <3
I februari fick jag också äran att spela DM med damjuniorerna. VINST!
Bilden är tagen precis efter vinsten med damerna. Innan spelade jag DM med 94-95laget och vi förlorade. Blev iaf matchens lirare som tröst.
Fick vara med i World wide fashion show, modevisning, som anordnades av Virginska skolan.
I mars började jag umgås med mitt hjärta och i början på april blev vi tillsammans.
OJOJ! Sen var det helt plötsligt finfint väder och utegympan började.
Fågenskådning med klassen, wihu ;)
Nu gick man bara och väntade på att det skulle bli sommarlov
Jag och mina bästavänner åkte och kollade på THE LAST BOUNCE. Det går verkligen inte att beskriva hur enormt bra det var.
Många härliga festkvällar med vännerna!
And then vi hade gått ut 8an :)
Efter skolavslutningen blev det party hos elin med klassen!<3
NU VAR DET ÄNTLIGEN SOMMARLOV! Glad tjej på V.OX festivalen med lajn!
Cazandra sjöng på talangen. Här är precis innan!
Spenderade en helg med massa underbara människor i början på juli.
Spenderade några dagar på öland med min pälsking :)
Många mysiga dagar med mina bästisar. haha älskar emmas min <3
Flamsiga stunder med piff & puff <3
G-vik i spöregn med line, alexander, cazandra och felix!
En fett kul kväll med underbara vänner!
<3
Fina dagar på rosta gärde.
Kvällen JAG fixade ihop emma och filip :'))))
Härlig kväll i Vivalla med lajn!
Aldrig en tråkig stund med dessa.
Sommarlovet tog slut och skolan började i september. Skogsutflykt med arbetslaget. CARL<3
I oktober var det läger med 30-truppen i innebandy. MYS!
Plugget satte i gång i hastig fart....
I november kom snön....
Övernattning med gården
December, kylan och lucian kom.
Här avslutar jag året.

Nu ska jag fixa mig och dra iväg och fira (nivet, några timmar före här i thailando). Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0