Thailand är skönt

Efter årets tråkigaste julafton NÅNSIN har det kommit mycket mer folk i min ålder hit, yeyeyeyey!! Glad! Synd att det bara är typ 1½ vecka kvar..Shit jag har ju inte gjort nånting :o Men det är väl det som är vitsen med semestrar? Att man inte ska göra något? Äsch :) Har bättre väder än er iallafall, noobs. (a)
.
Badade i havet idag för första gången (solen hade gått i moln så blev bara en pytteliten bikinirand efter 10 min..)
Badade med en svensk kille här nere som heter viktor, ett år yngre än mig. Sen en halvthai/halvaustralienska (heter det så? jaja från landet med kängurus om ni inte fatta) sen en kille som kanske var 11 eller nåt + massa thailänska pojkar som tyckte det var jättekul att prata med oss på thai och vi fattade ingenting :)
Blev ruskigt avundsjuk på tjejen från australia, bianca, och hennes fina engelska accent, loveit !<3<3<3
.
Tänkte gymma idag som jag gjorde igår också, men ångrade mig och åt paj och drack pepsi istället. Fyfan, fruktar inför sm.....
Saknar dig älskade förbaskade jävla asbra klubban min<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0