Onödigt tjaffs :D

Vaknade runt 11, gick upp och åt frukost och började läsa min..vad blir det? Min 5:e bok sen jag kom ner hit. Snacka om INGET liv haha. Men alla jag har läst har ju vart så bra så man inte kan lägga ifrån sig dom :( Ska bara skriva lite bokrecensioner på dom också när jag orkar det.
.

Efter det åkte jag till gymmet och körde lite där. Har börjat tränat varje dag nu, måste vara lite tränad till SM.
Och när jag gymmat klart åkte jag till stranden och var där ett tag. Åkte och käkade väldigt god mat och sen åkte jag och mina parents och kollade vart vi ska fira nyår. Hoppas det blir lyckat och INTE som julafton....trist.
.
Nu sitter jag och dricker COLA LIGHT som jag inte gjort på väldans länge. GOTT! Ska ut och åka lite snart igen.
ÅÅÅH juste. Idag blev jag nog kär-i en tjej. Hon var såååå vacker. Såg preciiiis ut som en japansk kille i håret och ansiktet. Hon hade så himla fint hår, ögon, kropp...åh vad hon var vacker. Haha :(
åh vad vackra dom är, satans japaner. (dock var hon inte alls lik den här killen)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack olive :D Du verkar ocksa ha det bra hihi. Mathieu halsar tillbaka. Forsok hitta DOLLAR i thailand! pusss

2010-12-30 @ 11:42:34
URL: http://nittiofyra.Devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0