Måndag

Hej på er!
Skolan började med en mysig hemkunskapslektion då vi bakade skitgoda vaniljbullar! Fick veta mitt betyg också, mvg :d Happy! Efter det hade vi NO och efter det teknik, kommer få vg i teknik också, wiie :D Sen hade vi lunch, gröt, och sen spanska då min lärare sa att jag kommer få vg i spanska, att hon iallafall var nästan säker på det. Fan, förtjänar inte vg i spanska men klart jag blir glad om jag får det liksom :)
,
Nu måste jag plocka ut lite ur min packning, hade liiiite för mycket kläder med mig hehe. Åker imorgon på natten klockan 2, alltså på onsdag kan man säga :P
.
Ikväll är det sista träningen också. Ska bli kul!
PUSS och hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0