drömmer mig bort....

Jag ångrar att jag bara tog med mig 4 böcker. Läste ut 2 på planet (dels Syskonkärlek, och alla som läst den vet ju hur svårt det är att lägga ifrån sig den och på planet hade man väl inte så hiiimla mycket att göra haha)
Den andra läste jag ut den första veckan jag var här. Den var rätt skum. I förrgår började jag på en bok som heter "Fallen ängel". Kan säga att jag har nog aldrig läst en så bra bok. Läste ut den igår, alltså på 2 dagar. 300 sidor. Så bra var den. Jag vill ha mer.
.
Dricker cola och äter godis. Har sjukt tråkigt. Kanske åker en sväng med mopeden och försöker komma på något kul att göra. Party här utanför med massa vuxna. INTE KUL.  Förhoppningsvis har ni roligare än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0