Ahhhrgggg

Kan inte mina lärare vara liiite snabbare??? Mailade ju i söndags och har inte fått svar, hallå :( Väntar på betyg från idrott och bild, resten vet jag. (förutom svenska, men tror inte jag höjer mig i det, lät inte så när jag frågade henne haha)
.
Shoppade lite i Hua Hin men blev ändå rätt besviken för hittade inte sånt jag letade efter, förutom en plånbok. Jag köpte iallafall några skitbra saker t.ex en kameraväska! Sen lite kläder också. Träffade också en kille som jobbar på stället där jag köpt mina evisu-jeans och nu köpte jag några Ed hardy-linnen. Ramon heter han och är verkligen urgullig och duktig på både engelska och svenska hah! Fick dock ingen bild på honom eftersom jag inte hade med mig kameran:( Han är i vilket fall toppen!
Snart ska jag på marknad med mamma, måste köpa nya skor.
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0