4 dagar..

Oscar :D om HAHAHA:
Men jag fattar ju inte !!!:D
.
Svar: Jo oscar, om du tänker efter vad du brukar säga på t.ex nolektioner så tror jag du fattar ;)

Hej hallå! Håller på att se över vad jag ska ta med mig till thailand, problemet är att det kommer bli på tok för mycket saker för min lilla resväska......åh!
Fick 800 kr av mormor och morfar igår så just nu äger jag 2400 svenska kronor och gör man om det till bath är jag rätt så rik :DDDD
Nu måste jag fixa i ordning mig och åka på nån jävla loppissak, jag orkar inteeeeeeeee. -.-'
Hörs senare ikväll! Då får ni bilder från Luciafirandet i fredags också :)
Det här skrev emma på min arm igår p.g.a en viss anledning :D Haha kul att det inte går bort....VAD FAN ANVÄNDE DU FÖR PENNA EGENTLIGEN?!

Kommentarer
Postat av: Oscar :D

Jag är retard^^

2010-12-11 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0