21.48

Hejhallå!
Imorse ville jag ingenting hellre än att vara "sjuk" från min prao för börjar bli liite segt, fortfarande kul men känner att det räcker nu. Men kom upp ur sängen tillslut, 15 minuter innan bussen gick, men jag hann :)
Var typ inga där idag så fick bara...chilla? Sista dagen imorgon, skönt!
Imorgon ska jag vara med william, som jag förövrigt vart tsm med i 8 månader. Grattis till felicia och mathieu som vart tsm i ett år :')
Ja somsagt, william imorgon och kanske dennis och eve är med också :) På lördag ska jag på stan och på söndag har jag match! KUL HELG :D
knappt 2 veckor kvar...(underskatta inte moppen, den går i 115km/h)

Kommentarer
Postat av: mathieu

thank you !! :D grattis till dig också

2010-12-03 @ 12:51:33
Postat av: Oscar :D

Hahah deb såg mer ut som en moppens som går i 1,15:)

2010-12-06 @ 09:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0