20.49

Hej!
Dagen började med en god frukost och en bra bok. Efter det kom jens och hämtade mig och vi åkte på match i askersund som vi vann med 2-1! Jag gjorde andra målet så det var jävligt skönt faktiskt! Linn gjorde första som var förbaskat snyggt!!!!!!  Vi fick också 2 utvisningar samtidigt vilket betydde att det var 5 mot 3 men det gick utmärkt :D
Efter matchen åkte jag hem och började packa, är nästan klar förutom de sista grejerna. Sen stekte jag pannkakor och plättar, gottgottgott! Efter det kom willie och nu åkte han precis.
Ska äta nåt nu och sen läsa min braiga bok. 
Puss!

Jag skulle lägga in bilder från lucia idag ja...hade inte tid men ni får en bild:)

Kommentarer
Postat av: EKiS

tjoo, dög bilderna eller?

de var jättesvårt att ta kort när de var så mörkt. jag ville inte andvända blixt för jag tycker att bilderna blir så konstiga då :)när ni dessutom hade tända ljus..

jaja, bra och fina va ni iallafall! :)

2010-12-13 @ 17:12:44
URL: http://mmicheline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0