17.29

Igår sov jag över med linn och jennie och det var såklart kul eftersom vi alla tre är lika störda :)
Gick upp tidigt och åkte på match. Vann med 4-2 mot kumla, yes! Gick skit för mig men asbra för min kedja!!! Och för alla andra också :D
När jag kom hem pluggade jag väldigt mycket faktiskt. Eller ja, 2 timmar. Fått in lite i skallen nu iallafall :D Ska snart börja med lite annat plugg och sen ska jag bara ta det lugnt, är väldigt trött :/
Imorgon är det skola igen.......jensens mat VS lillåns mat, har nog blivit lite kräsen! (nämnde jag förresten att en annan paradisehotel deltagare var på jensens i fredags TILLSAMMANS med jean pierre?! Rimon tror jag han heter. Och jean pierre hälsade på mig, asså jag är ju för grym!!!!!)
Ha en trevlig kväll! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0