16.50

Fick svar från min idrottslärare. Mvg i idrott, kändes jävligt bra faktiskt! Har dock hört mina kompisars betyg, haha känner mig rätt nerplattad nu. (richard med sina fucking 13 mvg räknas inte....)
Men har ändå höjt mig rejält:
.
Matte VG (höjning)
Svenska VG (har dock inte fått reda på, men tror knappast jag höjer mig)
Engelska VG
Fysik VG (höjning)
Biologi VG (höjning)
Kemi G (har inte haft denna termin)
Samhällskunskap VG (höjning)
Geografi VG (höjning)
Historia & Religion G (har inte haft denna termin)
Spanska VG (höjning)
Slöjd VG
Teknik VG (höjning)
Bild VG (tror jag, har inte fått reda på det men vår lärare sa att ingen får g, så kanske ig då)
Hemkunskap MVG (höjning)
Idrott MVG (höjning)
.
Japp, jag är nog nöjd :) Med tanke på vilka betyg jag hade innan är jag definitivt nöjd! (fast en sak, hade såååå gärna velat haft mvg i svenska, hade kunnat tagit bort nåt unkämne typ slöjd för att få mvg i svenska. fandå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0