YES!

Såg nyss från den där lappen jag fick från skolan att 9ornas tjejer har prao v. 47-48 och killarna v. 49-50 och vi slutar v. 51 och jag åker till thailand v. 50 vilket betyder att jag först har prao, sen 1 ½ vecka i skolan utan killarna och sen thailand!
Ni kanske undrar varför det är så himlans bra, JO för jag slipper plugget! Är bara ledig en vecka från skolan och ni vet väl att sista veckan i skolan bara är chill chill och åter chill? Och betygen är redan satta då! FYFAN VA NAAAAAAAAJS! Slipper hamna efter :DDDDD
EN FIIIIIISK, hahah fan va ful.
Jag vid poolen, thailand 2009.
Vårt lilla hus :>
Min bubbis..
MUUUMS. 22 bath (vi säger 20) = 4 kr! Hah löjligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0