Vill vara lika frän som emma!

LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE



Du heter: olivia *** jönsson

Smeknamn: oliven, oliv och olli :P gillar oliven mest haha :D

Låt som när du är ledsen sörjer till: finns många men t.ex samson-regina spector, robert p-never think, james blunts låtar och sen lite andra

Beroende av: musik! kan inte leva utan det

Vad tror folk om dig? ingen aning! jag hoppas dom tror att jag är en bra människa

Stämmer det? Ja det gör det, jag tycker själv att jag är det. jag lyssnar och hjälper till om någon är ledsen. men såklart, man kan inte alltid vara snäll.

Vad får du oftast komplimanger för? hmm...mitt hår, mina ögonfransar och att jag är bra på innebandy..

Hur imponerar man på dig? man får mig att känna mig speciell och lyssnar om jag inte mår bra. att få mig att skratta funkar alltid :D

Brukar du skratta för dig själv? ja när jag gör fula ansiktsuttryck hahaha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från willie: "kmr på studs, 10 min and i'll be there <333"

Var bor du? i örebro,hovsta

Trivs du där? Japp!

Hur svarar du i mobilen? i hemmtellen svarar jag "hej de ä olivia" och på mobben svarar jag "hallå" eller "tjo gangster" beroende på vem som ringer ;)

Vem ringde du senast? råka ringa dewide, annars mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: minns inte, tror det va linn igår hehe

Antal timmar sömn inatt: 6-7 timmar

Sov du ensam: ja :(

Brukar du komma i tid: ja, inte till bussen då får jag alltid springa eller cykla som en dåre haha:P

Hur känner du dig nu: glad, lite hungrig

Vanligaste färg på dina kläder: lila, svart

Vad tycker du om fötter: isch

Vad saknar du: soliga och varma dagar, thailand

Hade du en bra kväll igår: helt okej!
Favorit dryck på morgonen: oboy eller mjölk, eller får man ta cola?! :D

När brukar du oftast gå och lägga dig: tidigast 23.00....har ju träningar till 22.00 så..

Är du blyg? nej det är jag inte

Sysslar du med någon idrott: japp innebandy och dans

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja men har bara vart med om det en gång hahaha och det ledde ingenstans :D

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: om jag skulle vara en kille för en dag skulle jag göra sånt killar gör, runka typ haha! ne men jag skulle leva livet :D

Är du nöjd med ditt liv: till och från. men om man tänker på hur folk i andra länder har det så har jag det jävligt bra. underbara vänner+pojkvän, bra släkt, jag är frisk och åker utomlands ofta så det är chill!

Är du bortskämd: nej absolut inte. har aldrig varit heller.

Vad gör du i morgon: går upp 8 typ, åker till skolan, sen stan med sara och cazzie och line (?) sen hem och äta och sen filmkväll :D

Vad är det värsta du vet? rasister, falska vänner/killar och fiskbullar!

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja jag kan verkligen inte klaga nånstans!!!!!!<3

Vad är det finaste du fått? min dator, sen fick jag en mobil av wille (a) men det kanske inte va FINT direkt, jag fick wille och det är det finaste och allra värdefullaste jag har.<3

En speciell dag du minns: 11 januari haha, 1 maj och samma dag som nattlandbandyn hehe

Du samlar på: paketrosor haha

Vem ringer du när du är arg/ledsen: det finns många men ringer emma först, sen felicia bella elr line

När grät du senast: hm, igår.. pms och sånt nivet :(

Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara, ta ut lite och köpa en ny dator och skämma bort willie rejält!

Vill du gifta dig: ja när jag blir äldre :)

Vill du ha barn: ja

Är du musikalisk? ja, har spelat både saxofon haha piano och gitarr

Vad dricker du helst när du är törstig: coca cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ohja

Biter du på naglarna: nej har aldrig gjort!

 

Haha vit bakgrund :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0