Vad är det med mig?

1. Förut fick jag tårar p.g.a en bok. Liksom eeh...?
.
2. Senare när jag skulle göra en toast och te så ser jag att det står en oöppnad coca cola i kylen som jag glömde ta vid maten och jag bryter ihop. Får ett av mina vanliga adhd-ryck, slänger lite grejer och sen gråter. (?!) Jag höll i min telefon och täänkte kasta den i golvet, möjligtvis stoppa in den i micron?. Men jag gjorde det aldrig.
.

3. Sen när jag upptäcker att mitt favorit-te är slut och mamma tipsar om ett annat te börjar jag skrika och får återigen ryck. Dock blir jag lugn snabbare men är fortfarande sur som en jävla ättika.
.
4. Smakar teet med en sked. Bränner mig på tungan. Skriker. Slänger mig i sängen och gråter IGEN!!!!!!!! Asså fyfan.
.
5. Tar det äckliga skit-teet och dränker det med socker, går in på mitt rum och kollar på film. Gråter i en fucking jävla timme. Nu är jag trött.

Tack miranda för att du bryr dig.
Tack bella för att du alltid finns där för mig, oavsätt var/när/vad.
(L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har det hänt något mellan dig och wille? :(<3

2010-08-14 @ 11:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0