Tisdagar!<3

Älskar verkligen tisdagar. Har korta lektioner, (och verkligen inte jobbiga! slöjd och set liksom;)) lunch 11.00 och slutar 14.05 :D
Jag åkte till tandläkarn idag. Skulle egentligen ta bort min tandställning men valde att ha den längre eftersom jag inte är nöjd. Jag vet jag vet!!! Jag har gnällt sönder över att få ta bort den, men om man haft den så pass länge som jag har (1 ½ år) vill man ju iallafall bli nöjd :) Några månader till får den sitta..

Efter det åkte jag till skolan, snackade lite med folk, gick till willie och var där i ca 45 minuter innan richard kom :D Jag och richard gick hem till honom, spelade wii, xbox, käkade och hade allmänt roligt. Efter ett tag kom david och då blev det liv hahaha. Nerå. Men davids kallsonger gick iallafall sönder. Resten är historia ._.

Nu ska jag äta, tjarå (H)
Haha 2 år gammal bild. Från sjuan ;) David, jag och richard :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför umgås du med han rikard?

är du kär i han?:P

2010-08-31 @ 19:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0