Gamla bilder!

Lite blandade bilder får ni nu, gamla som apa :)
Här är en bild från nån idrottslektion. Mina bubbisar (och jag sur som en ättika där bak...)
HAHAHA jag printade 2 bilder på christopher rahlenfeldt, krillebooi ni vet? Tyckte han var så sjukt snygg på dom här bilderna, frisyren lixom=döda för <3
Haha var tvungen och ta EN till bild med honom (tro inte att min data är full med bilder på honom, nej förfan..) KOLLA KÄKBENEN, ASSÅ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! *svimmar lite*
Åh, bild från sportscamp-08 innebandy. Saknar sönder det jajjemen :(
Haha oj, äre fjortiscazzie som drar igång elle? ;) Bilden är från 7an.
HAHAH....asså :D
Gammal bild, också från 7an haha!
En bild från idrotten 7an. NEJNEJNEJ, vit kajal och lösögonfransar, varför lösögonfransar i skolan!??! Asså ...
Hittade masssssor av bilder från 7an. Ja..ni ser ju. Cazzie glad som vanligt :)
Hahah wtf?
Precis kommit hem från thailand påsken i 7an:p Saknar naglarna!
Shoppat maaaaaaaaaaassor av adidaströjor, fyfan vad wannabee man var då :(
Line förra sommaren, förändrats? NEPP :D
OH SNAP..
HAHAHAHA
Skolavslutning 7an :P
Ni behöver inte fråga om jag skäms. JAG GÖR DET MER ÄN NI ANAR! Och nåt säger mig att cazandra gör det ännu mer ;)
HAHAHA minns hur jävla mkt cazzie skrattade åt det här :(
Några dagar efter skolstarten i 8an:) Richard, david :)
Naw, haha så fula :D Alex walltin, jag och cazzie
Ajdå, fjortisligan! Matilda, Evelina, Carro, Line, Lisa och Ewelina ;)<3
Jag och sara baby :D
Haha vafan, asgammal bild på mig och viktor! Han hade precis färgat håret svart där :P
Mina bröder, david och kevin<3
NU FÅR DE RÄCKA!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0