Om dagen:

Wille kom hit runt 1, vi drog till emma och var med henne och filip. Satt och snackade och gosade, sen spelade vi Buzz och jag ledde men sen i sista fucking omgången förlorade jag allt så kom sist hahah :( Jag blev sur för dom skrattade åt mig :( Haha.
Sen gick jag och wille hem till mig och hämtade badkläder och drog sedan tillbaka till emma. Åt glass och sen badade vi. Eller ja..wille och fille var så jäävla kräsna. 21 grader heheh... wille fick jag dra i och så stod han och filip där i vattnet och huttrade HAH största mesarna:P
Sen drog fille hem och jag och wille stannade ett tag och var med emma. Sen drog jag och wille till lillån, gick ut på en mysig promenad :) Sen kom mina parents och hämtade mig :) Kul dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0