Måndag

En helt okej dag. Hade skolfoto idag, 2 gånger. En gång med elevskyddsombuden och en gång med klassen. Elevskyddsombuds-kortet har jag för mig blev bra. Fick titta på det. Men klassfotot..njae...tveksam! Jaja. Whatever!
Sen var det någon jävel som tog min nyckel när vi hade fotografering :S Men eftersom william är världens gulligaste skjutsade han hem mig (han har förresten en ny moppe, skitfin!) så hämtade jag extranyckel, så fick jag låna daniels hjälm också. VILKA GOA KILLAR <3<3<3
.
Efter skolan så träffade jag willie en stund, vi satt på en äng i solens sken haha! Riktigt mysigt faktiskt. Förrutom brännässlorna och minimyggorna :S

Nu ska jag städa rummet, äta och sen på innebandyträning. Har faktiskt inte någon lust, mår inte så jättebra :(

Nån mongobild emma tog???? :O
:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0