Kvällen var trevlig!

Jag line emma och cazandra åkte till coop och emma och caz köpte Ben&Jerry. Utanför träffade vi wille anton dennis simon david ludde john och patrik på sina mopeder, coola som få (h) Emma och caz frågade anton om skedar till sin glass och anton gick in och kom ut med plastMUGGAR, det var tydligen det enda han fick tag på ._. Det gick ju sådääär att äta glass med dom.
.
Iaf:
Moppekillarna drar vidare mot lillån och vi börjar cykla tillbaka hem, emma utbrister då: "nej vi är med dom ist!" och cazandra helt förtvivlad: "men glassen kommer ju smältaaaaa...och vart var dom på väg då!?!?!?" jag svarar: "DITÅT! *pekar*" cazandra får blackout och KASTAR in glassen i en buske (här utbryter asgarv av mig och emma.)
.
Vi cyklar mot det hållet där dom åkte, jag ringer wille och frågar vart dom är. Vi åker dit men precis när vi kommer fram så åker dom haha. Jaja. Vi drog till filip (emmas kille) istället och det var väldigt trevligt :) Sen kom wille efter ett tag och vi är allihopa tills line får panik över att jag och emma står och kramar våra pöjkar....?
Efter mååååånga om och men så cyklar vi hem haha. KUL KVÄLL :D
(fan vad mkt jag skrev..)

filip och emma <3

cazziieee <3

Haha så ful bild. Ska föreställa att cazandra är en ensam tratt eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0