Hej!

Jag har inte uppdaterat någe bra idag men var somsagt hos tandläkaren. ÅÅÅH BLEV SÅ SUR!!! Han sa först: "det är klart, vi tar bort tandställningen om 2 veckor!"
Sen hämtade han en annan tandläkare som tydligen är "bättre" (inte enligt mig, han bara rycker i käken..) så snackade dom om massor jag inte förstod. Sen när han gått säger min tandläkare: "skulle du kunna tänka dig att ha den i någon månad till?" ASSÅ DÅ BLEV JAG SKITSUR! "Ehm...NEJ!" utbrast jag, kanske lite för otrevlig... haha då sa han att vi inte behövde det :D YEY! Tänker inte ha den en dag extra:S

Sen träffade jag lajne och cazandra på stan. Vi gick lite, ytterst lite, och satt sedan och väntade på bussen i ca 20 minuter OCH FIFAN vad kul jag och cazzie hade. Vi garvade åt precis allt och alla. Hittade alltid nåt att skratta åt på varje person som gick förbi. Sen var det nån tratt som snöt sig 3 JÄVLA GÅNGER OCH DET DUNDRADE I HELA BUSSEN! Haha äh fyfan vad roligt det var. Sen drog jag ur lines hårklämma, inte lika kul :( Men jaja :D



Ikväll: filmkväll hos sara med alla brudar! en bra avslutning på sommarlovet.


Haha en bild på mig cazandra och emma...

Emma sara och line hahah :D
Dom här brudarna är helt klart de bästa som finns !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0