Godmorgon!

Hade väckarklocka idag, på 08.45. Gick jag upp då? Näääe. Gick upp typ 11..var för trött haha. Kommer ICKE komma upp på torsdag när den där förbaskade skolan börjar -.-
Idag blir en typisk städdag. Bara jag och min bror hemma, så det är ju lite skönt! Städa rummet, dammsuga och klippa gräset. Wihu. Sen ikväll ska jag kanske kolla på match och sen träna innebandy :D

Åh jag hade en jätteskum dröm inatt förresten. Fast först var den cool!!!
Åkte bil med sara, cazandra, line och emma. Så vare typ några gangstermän som satt i 2 bilar, en till vänster om våran och en till höger. Så började dom i bilen till höger och skjuta mot oss med pistol och jag blir träffad i ryggen. Så skriker jag till line "LINE SKJUUUUT!" och line peeepprar sönder dom hahahahahah! Så jävla coolt var det! :D
Resten av drömmen orkar jag inte berätta, var lite hemsk. Men samtidigt gillade jag den :S JAJA.
.
HA EN FIN DAG ! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0