Godmorgon!

Idag ska jag först till stan och snacka med tjejen som gjorde min rakpermanentning, eftersom jag blev missnöjd så kanske hon kan fixa något :) Förväntar mig dock ingenting. Efter det ska jag och pappa köpa ny innebandyklubba, har träning ikväll igen! WIHUU :D

Idag är det också sista dagen på sommarlovet 2010 för min del :( Här får ni bilder från sommarlovet, som ni antagligen redan har sett men får dom i repris! Tack för alla som har gjort detta sommarlov mysigt :)
Cazandra på skolavslutningen!
loveu emma!
Haha bästa!
Ligan på avslutningen :D
Poolparty hos elin<3
HAH
HEHEHE
Talangen!
Cazandra i talangen!
Kalket med cazzie och line!
Örebrocupen!
Cooling emma!
Dagen emma och filip blev tsm :')
Kul med älsklingarna hos cazzie!
Tennisligan!
Jennie och linn!
G-vik med line, alexander, cazandra och felix!
Lan med cazandra och line!

Med kevinsko!!!!<3
Sleep over with linn and jennie!
Kul kväll med madde, alex, frida, hennes syster, wille och nils !
Sara och line ändrar hårfärg!
Fett nice dag med oscar, cazandra och line!
En kväll i lillån!
Vivalla!
Vivalla hiphop jam
Med kevin och david <3
Stockholm<3
Stockholm<3 älsklingsjennifer och jag!
Det var bara en del av bilderna från sommaren 2010. Tagga nästa :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG FIALOTTA, har du tänkt komma till göteborg innan liseberg stänger eller? :O <3

2010-08-18 @ 13:57:58
URL: http://baarajenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0