Godförmiddag!

Nu drar jag iväg till stan med sara, cazandra och line. Emma kunde inte hänga med för hon skulle på marieberg med sin mamma! Vi köper hårfärg och lite så...;)
.

Imorgon ska jag först vara med Viktor palmér, okej säg vad ni vill om det. Jag vet att mina kompisar inte tycker om honom hahah men han är snäll.
På kvällen imorgon ska jag på Talangen med sara, cazandra och line.
.
På torsdag ska jag vara med William älskling<3
.
På fredag ska jag vara med David:DDDD
.
På lördag vettefan.
.
På söndag ska jag sova över med Jennie och Linn :D
KUL VECKA JAJJEMEN :D

Kommentarer
Postat av: dållar låver

vadå vem tycker inte om viktor?:S:S han är ju fett bäst

2010-08-03 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0