Fredagsmyyyyyyyyyyys

Hej på er!
Min skoldag var väl helt okej. Lite sega lektioner på fredagar men sånt får man ta. Lunchen var oätbar hah. Efter skolan åkte jag till stan med sara, line och cazandra. Vi träffade en kompis till sara, ceasar heter han:) Sen kom en kille som heter dino och skulle berätta något för line :P:P Vi shoppade (dom shoppade menar jag..) och sen åt vi mat och sen hyrde vi film :D Ska ha filmkväll ikväll med sara line cazandra sofia och mikaela<3<3!
.
När vi skulle hyra film hade vi bestämt oss för en skräck (instängd 2) och en komedi som jag inte minns vad den hette. Då kommer det fram en tjej till mig och säger "den här skräckfilmen måste jag rekomendera! Den är så himla bra och jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv!" och klart som fan vi tar den hahahaha....den heter 'The collector' tror jag, verkade bra men jag kommer inte kunna sova ikväll :(
Jaja, nu ska jag äta sen iväg :D
._.

Kommentarer
Postat av: Oscar:D

är det någon film som du själv skulle rekomendera??:)

2010-08-27 @ 21:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0