Detta krävs för mitt hår ska må bra.

Tänkte bara klargöra lite:
Här är ALLA de produkter jag använder när jag tvättar/plattar håret.
Först shampooo, hårinpackning och balsam.
Dom här 2 produkterna från L´anza är skitbra! Den vänstra har man i efter man tvättat klart håret, det gör att håret håller sig lite rakt även fast det är blött. Den högra är värmeskydd när man plattar håret, ett måste!
Den blåa flaskan är silk-droppar. Det har man i efter plattningen, det är också ett skydd och ger samtidigt glans. Samma sak med den orangea flaskan. Det ger både skydd och glans, mest glans! Blir lent! Luktar otroligt gott också :D
Min älskade plattång :D (har en annan också, men den orkade jag inte ta kort på)
.
Så ja, det tar ca 1-2 timmar att göra i ordning mitt hår, därför måste jag alltid planera när jag ska tvätta hårethaha :S Folk brukar tycka jag är konstig när jag säger "ah vi ses om 2 timmar, måste tvätta håret." HAH. Men det är värt slitet.

Kommentarer
Postat av: matilda nohrborg

den rosa genomskinliga flaskan, som var skydd när man plattar håret, vart kan man få tag i den? och hur myckety kostar den? :D <3

2010-08-24 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0