Dagen:

Först var vi på stan somsagt. Köpte ett par vita leggins. Sen åt vi på la baguette eller hur fän det stavas.
*mobilkamera* lines bedårande mat haha
Cazzie, sara!
.
Efter det begav vi oss hem för att färga hår :D
HEY HOOO LETS GOO!
Lines hår innan!
Saras hår innan!
I full färd :D
Sara: "FAN cazzie, se till att läsa instruktionerna noga så det inte blir fel!!!"
Cazzie: "jajaja..."
Älsklingsline :D<3
Saras efteråt :D (det är blött på bilden så det är inte riktigt sådär mörkt!)
Line: "AAJJJ, du drar så hårt"
Cazzie: "tyst.."
Saras resultat! (lite missat på vissa ställen men det tänker man inte på:))
.
Efter vi färgat sprang jag och sara till bussen och åkte till stan och träffade miranda för och göra en sak :) Sen gick vi och tog en glass på mcd. Åkte hem, wille kom förbi mig i en halvtimme ungefär.
.
Snart ska jag ut med emma och cazandra, line och sara oxå eller (?) HA DE BRA!

Kommentarer
Postat av: feLISJA

hatar är ett starkt ord olivia. ogillar kanske, men jag har mina skääl...

2010-08-03 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0