Bilder från igår!

Den här gungan har man haft myycket kul med :)
Jennnnie och Linnnnnn!
Vi skulle sova i linns lekstuga typ och det fanns bara 2 madrasser och dom var olika tjocka så den som va tvungen att ligga i mitten fick ligga helt snett..det blev såklart kaos när vi väl skulle bestämma det och ficklampans ljus (på bilden) var det enda vi hade mitt i natten....Det slutade iaf med att jennie fick ligga i mitten HAHAH
Morning
Eftersom linn skulle åka och klippa sig 11 så gick vi upp typ 9, asså döööö :(((
Och den här FUUUUCKING spiken skadade jag mig på så jag började blöda mitt i natten i all panik och linn vägrade hämta plåster -.-
Jag fick iaf goda flingor :$ (tönt, javet)
(y)
HAHA cooling som tar kort på flingor, FUCKYEAH (H) -.-'
Jennie, oerhört pigg...
Linn, också väldigt pigg. Och söt...? (så trodde dom att dom var märkvärdiga med likadana tröjor;s) :PPpP
Alltid lika kul och panikartat med er<3333

Kommentarer
Postat av: Linn

Ni är grymma! Även fast det alltid är kaos när vi 3 är. . . .

<3<3

2010-08-14 @ 12:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0