22.53

Linn om "Nobody puts Baby in the corner":
Underbar film, har sett den 2 gånger idag.
Sen så är han ju faktiskt lte snygg där oxå!
.
Svar: Den filmen blir nog aldrig dålig. Äääsch, han ser bra ut :D

Kom nyss hem från bebis. Var på stan och utförde lite ärenden sen hem till honom och gosa. Han är som en liten gosebjörn haha. Sen åt vi och bakade kladdkaka som blev fett god jao (h)
.
Imorgon har jag för mig att jag ska va med emma (haha vet faktiskt inte..) och sen på onsdag ska jag till vivalla med line :D Sen nån dag ska jag, emma, filip och wille leka också. Sen en dag med nina. Sen träffa jennie och linn. Sen talangenfinalen på lördag. SEN SKOLHELVETE NÄSTA VECKA -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0