Wiiihuuuuu!

Kvällen var kulig.
Först kom davido och kevinsko + frida, emmie och lisa hit (fast tjejerna drog för dom skulle göra annat) David och kevin kom iaf in och vi hade kul. Hm..de prövade mina kläder, sött sött o.s.v! Mer får ni inte veta, kanske kommer nån bild HAHA.
.
Sen drog vi till david, käkade, dom fixade sig (inte jag ha..) sen skulle vi åka till Folkets och kolla när Diyar dansade (Pato pooh va där :ooooooo) men vi missade självklart bussen p.g.a att de segaste killarna i denna värd skulle göra massor av onödiga saker -.- Så vi stannade hos david och hade trevligt.
Sen åkte kevin hem och då somnade jag i davids säng hahah :( Sen åkte jag hem :d
En gammal bild på mina bröder!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0