Torsdag.

Yo!
Jag har uppdaterat sämst jag vet, men har inte tid att sitta vid datorn.
Idag iaf, skolan sög. På matten, gjorde..hmm låt mig tänka...noll tal? Fifan fattar verkligen ingenting och har somsagt omprov imr, hurraaaaaa! -.- Sen gick det åt helvete på tekniken också, den där förbaskade ***** !!!!! INTE ROLIG.
Ja, så var maten slut idag också, fick man stå i 15-20 min och vänta på mat, hahahahha cazandra var så jätteglad asså..okej jag kan erkänna att jag inte heller var glad..Nåväl. Dagen var tråkig.
.
JUSTE HADE NÄSTAN GLÖMT BORT, IMORGON SKA JAG, CAZANDRA, EMMA OCH SARA ÅKA TILL STHLM OCH SE BOUNCE SISTA DANSFÖRESTÄLLNING I GLOBEN. Satan vad kuuuuuul! Blir nog ingen uppdatering imorgon, kanske på morgonen..vi får se, ska försöka hinna :)
Ett år sen när vi var på BOUNCE förra gången:) Sött!
Hahaha hittar inte orginalbilden, men ja, emma och jag iaf :d OMG JAG DÖR. JAG HADE RASTATRÖJA och sånt där vitt smink i ögonvrån..fifan vad jag skääääääääms.
B-b-b-beeeeeeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0