Omg!

Åh vetni vad som hände nyss!?

Jag råkade trycka på några knappar på mitt tangentbord så allt zoomades, visst det har jag gjort förrut bara att jag inte kom ihåg hur man zoomade tillbaka så då gör jag som jag alltid gör, nämligen trycker på alla knappar samtidigt och det hjälper ju såklart inte..så råkar jag komma åt nån knapp så min musmatta slutar fungera!!!!!!
Då fick jag panik eftersom jag inte visste hur man fick tillbaka det! Jag kunde bara trycka på tangenterna och till slut kom jag in på "aktivitetshanteraren" men kunde fortfarande inte trycka nånstans för musen funkade ju inte :'( Vid det här läget hade jag panik och stängde av datorn, sen när jag satte på den funkade ändå inte musen men så var jag så fiffig så jag hittade en knapp och fick tillbaka min älskade mus :D Och zoomen hade försvunnit så nu är allt som vanligt igen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0