Måndag dududu(8)

Ja, dagen började som alla mina kära måndagar: går upp, klär på mig, äter, ser på tv/data. Börjar ju halv 11 på måndagar som ni kanske vet. Det-är-skönt!!!!!!! Jag och emma CYKLADE till skolan idag, se vad duktiga (a)
Skolan då, hur var den? Jorå. Dög.
.
Matte, FÄN i havet asså! Har prov på fredag och kan INGENTING. Jag skojar inte.
Lunch, köttfärssås och spagetti :>
Svenska
Engelska, läxa tills onsdag och fredag -.-
Elevens val, skolarbete. Jag och cazandra blev bara liiiite irriterade på emma. Hon är knas.
.
Nu måste jag väl plugga till engelskan och matten..fan att man inte ens kan vara en dag i skolan utan att det är läxor and so on :( Haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0