Lite dåligt uppdaterat maybe ._.

Men har faktiskt anledning för det! Skolan idag var nice. Om jag orkar berättar jag mer om det imr elr senare. Finns kanske inte jättemkt att berätta men har lite bilder från slöjden thihi :>
.
Jag och felicia skulle åka på dans idag och ni kanske kommer ihåg hur det gick förra veckan? hmm... vi lyckades inte den här veckan heller. Jag ska berätta:
Vi kom till stan med 5an till Rececentrum och går av och väntar på bussen till aspholmen. Buss 23 kommer och jag får för mig att det är den vi ska åka med så vi går på. När vi sitter på bussen ser jag 22an åka förbi och säger till felicia: asså bli inte sur nu..men jag tror vi sitter på fel buss..
Eftersom vi inte hade något annat val så åkte vi vidare och tänkte se vart vi hamnade och SJÄLVKLART hamnar vi långt bort åt skogen -.-
.
Vi går av nånstans och byter till en annan buss som skulle komma om 20 min. Under tiden får vi för oss att BYTA OM mitt vid en öppen busshållsplats så vi gör det HAHA! Sen börjar vi dansa lite lätt och vi var icke söta...marcell hade tydligen sett oss, inte bra inte bra.
.
Vi kom 15 min sent till dansen, alltså inte såå farligt :) När vi ska åka bussen hem ser vi att den går nästa gång om 40 minuter!!!!!!!!! Så vi börjar traska in mot stan och börjar sjunga låtar från pippi och emil och massa sånt. Sen när vi sjungt idas sommarvisa så försökte vi komma på texten till en pippilåt och det gick ju bara inte! Omg, fick ringa till william och be honom söka på google och allt vare nu va. Ringde ett par gånger och sen hade vi bara den låten på huvudet ist HEHEHEH! Kul dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0