Just one of those days.

Hahahaha fan va jag och felicia faila idag :( Vi skulle åka till dansen så vi tar 8an till USÖ och där skulle vi byta till 22an. Vi ser 22an åka PRECIIIIS när vi kommer med 8an så vi hoppar då istället på 1an mot lundby.

Vi går av vid rececentrum och jag hoppar på 3an mot mellringe istället för jag tror att den går till aspholmen HAH. Så åkte vi typ 3-4 hållplatser med den och hoppar av och BÖRJAR GÅ mot...ah vi vettefan vart vi skulle men vi gick iaf av. Vi börjar traska i ca 20-25 minuter. Så hittar vi en busshållsplats och tar 5an tillbaka till stan. Ni har säkert räknat ut att vi missade dansen ;) KUL VARE IAF:D

Sen åkte jag på innebandyträning. Chill träning :)
KUL att line hade sönder mitt armband jag fick av dagisungen. Så jävla onödigt. Så blir hon sur? LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0