Jävla prao:(

Asså jag blir gaaaaalen. Så jävla långa dagar och massor att göra HELA TIDEN! Så blir dom sura om man gör minsta lilla fel och så får jag inte ha mobilen uppe nånting och LALAL, blir crazy.. men fick iaf sluta tidigare idag, det tackar man för :o En till positiv sak är att man äter med jennie:D Och hon är fanimej rolig asså, tokstolle! Lol(a)
.
Ikväll är det innebandy, OM JAG ORKAR!? Har fan lastat varor och sprungit i trappor så har skitont i ryggen (och line klagar på hennes prao, hon praoar på subway och får skära mackor hela dagarna, OJ vad jobbigt...)

Kommentarer
Postat av: Linn

olivia jag vill inte praoa där längre:(

dagis är kul!!

FAN

hahahah

2010-04-07 @ 18:49:03
Postat av: Linn

jag vill inte praoa där längre:(

dagis är kul!!

FAN

hahahah

2010-04-07 @ 18:49:57
Postat av: Anonym

linn måste verkligen mena det eftersom hon skrev det två gånger :S

du är fanimej rolig :D <3

2010-04-07 @ 19:46:23
Postat av: jennie

det är jag över,

det kom visst inte med :P

2010-04-07 @ 19:48:34
Postat av: olivia

Till linn: hahahaha vi byter INTE! jag ska ha dagis:D

Till jennie: hahaha ja:s vi äger :D<3

2010-04-07 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0