Dududududu

 

10 bästa
Dialekt: Göteborgska
Mat: Fläskfilé med potatisgratäng!
Låt: Som jag aldrig tröttnar på..Akon - Against the grain
Film: "A walk to remember", "The notebook" och "Remember me"
Tecknad figur: Krösus Sork (i bamse)
Sport: Hm..att spela: innebandy! Att titta på: fotboll!
Veckodag: Fredag
Årstid: Sommar
Soloartist: Chris Brown typ?

 

 

9 För tillfället
Humör: Sur, men samtidigt skitglad
Tanke: När jag ska träffa cazandra och co
Bakgrund på datorn: He-he-he :$ Ne men en svartvit
Känsla: Good feeling (Y)
Tid: 20.02
Bästa sak: Min dator/mobil..
Irritationsobjekt: Min moder

 

 

5 Nej tack
Skolämne: MATTE!!! Fifan.
Mat: Skaldjur och fiskbullar
Musik: Skrikmusik, omg de går bara inte!
Dryck: Hm...vet inte riktigt, energidryck är väl inte min grej, är speedad ändå..
Djur: Fula djur, ne men vet inte. Gillar inte ilskna katter och hundar
1 Önskan
Att jag kunde få reda på när vi ska draaaaa :o
Och att william var här kanske?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0