Alltså seriöst.

Igår när jag var inne på bilddagboken såg jag först en tjej som hade lagt upp en bild i FOKUS och skrivit att hon var bisexuell. Folk hade kommenterat att det var starkt av henne, jag höll med. Självklart var det några elaka kommentarer också men det får man ju tyvärr räkna med.
Nu kanske ni undrar vad problemet med det här var? JO, att strax där efter var det 2 KILLAR som la upp i FOKUS när dom pussades och så hade dom skrivit "Ni gillart". Men vad var det för kommentarer då? JO, några exempel:
"fyfan vad äckligt"
"bööööööög"
"usch jag spyr!"
"sjukdom!"
.
Men allvarligt? Driver dom? Ska inte en kille få gilla en annan kille utan att ha en sjukdom? Nä, den måste alltså gilla en tjej?! Det här är så jävla sjukt så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Blir så jäääävla pisst. Varför ska det spela någon roll vad för läggning man har? Har man inte samma rätt att leva ändå?
Det är inte sant. Låt folk vara sig själva utan att få skit för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0